Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučić se plaši prave opozicije, u državi nikada nije bilo više kriminala i korupcije

Komentari (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 25 jul 2016 01:32
Dijapazon
Sve je bilo dobro dok nije poceo da prica o tome kako Rusija ima los sistem i kako treba legalizovati pederske brakove, posle toga sve sto je prethodno rekao gubi smisao...
Preporuke:
68
34
2 ponedeljak, 25 jul 2016 01:59
Danijel
Mislim da odgovori pod nacionalna pitanja daju sliku ko je Saša Radulović u politici, novi Čeda Jovanović. Što se mene tiče nadam se da ubuduće neće prelaziti cenzus i da će nestati.
Preporuke:
46
37
3 ponedeljak, 25 jul 2016 02:14
bravooooo
ako se sredi sta je drzava bice jasno sta je i kako radi sistem
sistem je bitan ....

*pogledajte tursku
raspad milijadri eura i raspad politike eu -turska a sta to znaci da pregovori eu vam neznace nista
apsolutno su bezmisleni u raspadu sistema
sistem je sve
* a island i uk su davno shatili i island je sve prekonuo a uk pre mesec dana
e tako se to radi

sta je sa srbijom
nejasno je sta je to
bravoooo

pozdrav iz kanade
p.s.
canada je potpuno drugi svet od amerike
amerika usa - svetski ludaci
i eto im sad, naravno da ce da pobedi trump
on jedini govori istinu o propaloj americi
od silnih decenijskih ludaka i lazova ...

neka i srbiji krene isto na bolje
istina je spora
Preporuke:
31
2
4 ponedeljak, 25 jul 2016 06:55
doktor detus
... nije odgovorio ni na pitanje o kosovu, niti o eu - pa ni o nato - ovo je novi prodavac srpskih nacionalnih interesa...
Preporuke:
45
19
5 ponedeljak, 25 jul 2016 07:58
Boško
Da li treba legalizovati prostituciju?


Samo "politička prostitucija" je dozvoljena?

Kako bi sebe nazvao Radulović koji je kao običan diletant (elektrotehničar) bio čak ministar privrede upravo kod Vučića.

Kakav moralni i politički integritet uopšte ima Radulović osim iste retorike kao Vučić i isti politički program jer se zalaže eu, predaju Kosova i nastavk rasprodaje

Retorika koju koristi Radulović je ista kao Vučićeva i Šešeljeva (pre nego što se dočepaju vlasti) te je vrlo uspešna kod intelektualno inferiornih koji su Radulovićevo "ciljano glasačko telo"
Preporuke:
19
37
6 ponedeljak, 25 jul 2016 08:11
Boško
Da li ste za legalizaciju gej brakova i prava ovih parova da usvajaju decu?

- Na prvo pitanje odgovor je "da". Kad je u pitanju usvajanje dece, postoje kriterijumi na osnovu kojih se procenjuje da li neko može detetu da omogući srećno odrastanje, a seksualno opredeljenje nije relevantno.


Još jedan koji se uvlači SADističkoj "homoseksualnoj demokratiji"

LGBT koje prave parade ponaosa da bi privukle pažnju na sebe i svoju devijantnost, treba dati i decu da ih "vaspitavaju" od malena?

Činjenica da je Radulović spreman da žrtvuje i nevinu decu i preda ih devijantnim osobama na "vaspitanje" najviše pokazuje da je ispod čak i životinja koje brane mladunčad plemena do smrti.
Preporuke:
45
20
7 ponedeljak, 25 jul 2016 08:31
Cviko
Ovo je smejurija. Kao što postoje "preletači" tako postoje i "prepričavači". Kako drugačije opisati čoveka koji pokušava da nam proda maslinke za bananu. U njega nemam poverenja jer je bio u Vučićevoj vladi iz koje je "izleteo". Po meni, on je završio karijeru.
Preporuke:
24
29
8 ponedeljak, 25 jul 2016 08:45
Boško
Cviko
Po meni, on je završio karijeru.


Grešiš jer Radulović ima isto glasačko telo kao Vučić, Šešelj i Dačić.

Ko glasa za Radulovića? Svi profiteri koji nisu našli uhlebljenje svojom "moralno političkom podobnošću" u naprednjacima, socijalistima ili radikalima.

Slušam pre neki dan poznanika koji je uvek "najglasni patriota" da eto iako je do sada glasao za DSS jer nije "dobio" posao pa je glasao za Radulovića. (iz svih prethodnih firmi je bio kao trgovac izbačen zbog krađe)

"komunizam je pao" ali "moralno politička podobnost" nije, koja se dobija ulaskom u partiju na vlasti i oko vlasti je glavni motiv za glasanje svih onih koji nemaju posao.
Preporuke:
18
14
9 ponedeljak, 25 jul 2016 08:58
realno
Nemojmo od Radulovića očekivati da bude Mladen ili Boško Obradović. Smešni su mi komentari koji vide trn u oku Raduloviću, a žmure na balvan u svom i Vučićevom. Čovek je lepo rekao da nije za NATO - a Vučić nas tamo ubrzano uvodi. Nije čak ni fanatik za EU. Što se gejeva tiče, Vučić je napravio ove parade, ućutkao navijače, huligane i Dverce, i pederima dao više nego svi žuti zajedno.
Preporuke:
52
7
10 ponedeljak, 25 jul 2016 09:17
Cviko
@Boško,
Nisam ne pogrešiv ali po Vama, ispada da Srbija ima mnogo ljudi, kojima je pohlepa platforma za uspeh u životu. Pri tom, sve drugo vredno ih ne zanima, gotovo ne postoji. Možda je tu odgovor na pitanje zašto nam je loše. Tragično je saznanje da nam je "loše svima oko nas, osim meni" koncept razvoja našeg društva. To je ono Đelićevo, "svi imaju šanse". Sa ovakvom platformom, konceptom, ne može se daleko, dugoročno. Ali kako to objasniti "krmcima", koji da bi realizovali ovaj koncept, neće da uvaže interese drugih i time obuzdaju svoju pohlepu. Ne vredi im objašnjavati da ne mogu obuti cipelu koja je pet brojeva manja od one koja im treba ili ne može 1000 ljudi da sedne u autobus sa 50 stolica.
Preporuke:
11
2
11 ponedeljak, 25 jul 2016 09:19
Marko
Saša Radulović je diplomorani inzenjer elektrotehnike. Dakle nije ni elektrotehnicar ni diletant. Dalje, vodio je nekoliko uspešnih firmi do sada. Naši profesionalni političari nit su ikada radili nit su išta uspešno vodili. Nato - pa šta je pogrešno rekao? Ne smemo da zaboravimo šta su nam uradili ali takodje ne možemo ni da živimo u prošlosti. Ova i prethodna vlada su potpisale sporazume kojima se Nato trupama dozvoljava neogranice pristup našoje teritoriji, besplatna upotreba resursa i izuzeće od zakona. Dakle šta dalje komentarisati? Upravo su obesmislili sve za šta smo ratovali. Gej brakovi, pa zašto da ne? Sve dok mene niko time ne uznemirava ili mi uskraćuje neko pravo ili slobodu, ok. Šta ljudi rade u svojim kucama i kako uredjuju svoje odnose je njihovo pravo. Usvajanje dece nije prihvatljivo i naravno da ne treba to javno reći nego se treba kroz institucije izboriti da ni jedan takav par ne može da usvoji dete. Vrlo jednostavno.
Preporuke:
29
19
12 ponedeljak, 25 jul 2016 09:34
najrealnije
malo me je briga sta prica ako je koristan; ovaj lose prica i jos losije radi-stetan je; ne morate mi verovati; licno, ja napravim testove-probe za ono sto kazem; ono sto je u redu u prici kod njega je otkrivena topla voda; mnogo toga vaznog ne kaze, a ima i sustinski pogresnih stvari; ne zanima me;
Preporuke:
6
16
13 ponedeljak, 25 jul 2016 09:37
Žalosna sova
Domaćinski razmišlja čovek.Kosovo je za nas važno tržište jer se prodaja robe knjiži na granici Srbije kao izvoz koji nam popravlja sliku kod MMF bolje nego Kamaraš u Smederevu, na primer.Što se tiče one dame što su joj tutnuli 30.000 evra u krilo, trebali su da zaokruže na 50.000 evra pa bi stvar prošla.Strašno su je razočarali, sigurno se oseća potcenjeno.Za vrednost jedne garsonjere !? Ma hajte molim vas,nije ona valjda kao Aleksandar Martinović sa iskrenom izjavom " neću valjda da živim u kartonskoj kutiji".Inače, u Srbiji ne pomažu ni blanko ostavke strankama, videli smo na primeru čestitog Tomislava, kuma i prijatelja od najvećeg Šešeljevog poverenja.Bezočno je ukrao blanko ostavke poslanika SRS koji su onda preko Tadića upali u Skupštinu kao poslanici SNS.Riba od glave smrdi.
Preporuke:
19
5
14 ponedeljak, 25 jul 2016 10:22
Boško
Marko
Saša Radulović je diplomorani inzenjer elektrotehnike. Dakle nije ni elektrotehnicar ni diletant. Dalje, vodio je nekoliko uspešnih firmi do sada.
Šta je kao inženjer elektrotehnike doprineo u svojoj struci Srbiji?

Ništa.

Šta ga kao inžinjera elektrotehnike činilo podobnim da bude ministar privrede

Ništa.

Vučić sa "radnim iskustvom" prodavca u gvođarskoj radnji je postao direktor Pinkija a sledeći posao mu je bio PPV i pretsednik vlade.

Slušajući gluposti na televiziji i kao posledice "uči da ne moraš da radiš" došli smo do "uči i bavi se politikom da ne moraš da radiš"

I dok svakog čoveka u kući rukovodi ekonomija i ne zove "inžinjera elektrotehnike" da mu vodi finansije i "kućnu privredu"

spremni su da "inžinjere elektrotehnike" izglasaju za predsednika vlade jer je "sposoban" i "završio elektrotehniku"

Stečajni upravnik "sposoban" ?

PS "elektrotehničar" je bilo "pecanje na bućku" "radulovićevaca"
Preporuke:
20
21
15 ponedeljak, 25 jul 2016 10:40
Umereno izjašnjavanje
Ovo je dokaz da su izbori završeni. Trebalo je da počne intezivan parlamentarni život ali je odložen. Kome to ide u prilog? Ne verujem da je gledanost TV prenosa u pitanju. Pre bi se reklo da se vaga koja opcija će pobediti u EU posle Bregzita. Stvara se čvrsto jezgro moćnih odnosno prvog reda država a oni druge će biti pridruženi članovi. Tako je ustrojen i NATO. Građani su glasali za "Vučić pobeđuje" i za politiku ulaska u EU. Treba organizovati referendum po oba pitanja: ZA ili NE NATO i ZA ili NE EU. Rezultat bi pomogao svakom mandataru u normalnoj državi da se opredeli za sastav vlade i spoljnu politiku. Ali u DRŽAVI TO SAM JA zavisi samo od mandatarovih belosvetskih savetnika a ne od stranih pritisaka kako udaraju na zvona njegovi poslušnici.
Preporuke:
9
2
16 ponedeljak, 25 jul 2016 10:43
Boško
Cviko
@Boško,
Nisam ne pogrešiv ali po Vama, ispada da Srbija ima mnogo ljudi, kojima je pohlepa platforma za uspeh u životu.
70tih OOURizacijom od jedne firme su pravljene desetine (!300 PTT) te si dobijao (primer 10)

generalnog sa svitom oko centralnog radničkog saveta
10 direktora
10 zamenika
20 sekretarica
20 vozača
20 automobila
10 reprezentacija
100 pomoćnika
10 partijskih sekretara, zamenika i blagajnika
20 predsednika radničkog saveta i zamenika i stotine "članova"
20 predsednika zborova sa zamenicima
30 sindikalnih "vođa" sa pomoćnicima
10 zajedničkih službi
10 voznih parkova

Zamisli sad svu tu ekipu koja nikad nije zaradila ništa nego pojela supstancu privredi i vaspitala i decu da preko partije možeš da napreduješ.

Grčke tragedije su komedije prema tragediji degeneracije stanovništva

90tih su ukinuti OOURi ali birokratski profiteri nisu, pa je privreda propala do kraja

Spale kuću a hoće "zarađenu penziju"...
Preporuke:
18
3
17 ponedeljak, 25 jul 2016 10:54
Boško
Umereno izjašnjavanje
Građani su glasali za "Vučić pobeđuje" i za politiku ulaska u EU. Treba organizovati referendum po oba pitanja: ZA ili NE NATO i ZA ili NE EU


Vučić da bi izglasao referendum mora da ima dvotrećinsku većinu u parlamentu (koju nema ni sa Šešeljem) jer Vučić nije pobedio nego izgubio, jer sada da bi izglasao vladu mora da sluša sve minorne stranke koje su bile sa njim u "koaliciji" (koje uopšte nebi prošle cenzus na izborima) i iz postizbornih koalicija, zato je i tako "nervozan" oko formiranja vlade jer njegov ego je pod pravim "napadom" što on "gospodar života i smrti" mora da sluša minirce.

Bez obzira na 3.3 miliona glasača za proNATO stranke treba dobiti na referendumu podršku za izdaju Kosova

Jer glasanje za evropu i NATO nije isto što i glasanje za izdaju Kosova

Jer Vučić dobro zna da je i nnjgov prethodnik diktator "pao" kad je izdao Kosovo

A da bi dobio podršku DSS mora da se odrekne svega za šta se borio do sada...
Preporuke:
12
1
18 ponedeljak, 25 jul 2016 11:53
brzi
Radulović nesretniče o kakavoj ti opoziciji pričaš u Srbiji? Opozicija u Srbiji od 2012. nadalej više ne postoji, postoji samo SNS i ostale partije koje se međusobno kolju za mesto "gardedame" u vladi koju vodi de jure i de facto SNS. Da bi opozicija stvarno postojala moraju da se izpune barem dva uslova. Prvi je da največa vladna partije nema više od 35 % mandata u skupštini a drugi uslov jeste da najjača opziciska partija ima oko 20% mandata u skupštini i u suštini je po jakosti druga partija izbora. Jedino u tom primeru postoji opzicija. To što sa danas naziva opozicija je lakrdija jer kada če biti formirana vlada sva stvarna opozicija neče imati više od 25% mandata u skupštini. A sa tim procentima možeš samo da galamaiš i praviš cirkus bez ikakve mobučnosti bilo kakave promene.
Preporuke:
6
8
19 ponedeljak, 25 jul 2016 11:54
negi
@Boško Neki put imaš odlično razmišljanje ali na ovom tekstu se nalupetao glupost za sve pare ili nisi uopšte pročitao intervju.Možemo se ne slagati sa Radulovićevim stavom ali ne možemo na takav način omalovažavati nečije mišljenje.Sve što si naveo sam sebe demantuješ a ne Radulovića: nije tehničar već inženjer(i da nije zar je to najvažnije),ima radno iskustvo u privredi,protiv je članstva u NATO(i da nije Srbija ne može biti član NATO-a dok Kosovo UN ne prizna kao državu),nema ništa protiv gej populacije,deca se i sada u Srbiji usvajaju na osnovu nekih kriterijuma,a seksualna opredeljenost nije kriterijum,sa Kosovom sarađivati dok se ne reši pitanje,ovako ili onoko, itd.,vladavina prava umesto vladavine partokratije,institucije a ne diktatura itd. Šta ti je tu sporno?Verovatno što se ne busa u grudi da će vratiti Kosovo(ali samo na portalima),koje je izgubljeno upravo zbog "busanja u grudi junačke", kao i RSKrajina.
Preporuke:
19
6
20 ponedeljak, 25 jul 2016 11:55
Srbin: Gospodo komentatori
Kad kažem "Gospodo komentatori", onda znam da u to trpam i SNS botove što u celini, bez nijansi, odbacuju aktivno-politički stav Saše Radulovića.Kažem gospodo, zbog onih koji imaju nameru da brane Srbiju i Srbe od konstantne agresije USA NATO Zapada, koja, u raznim vidovima, neprekidno teče od 1991. godine.
Na izborima sam glasao za DSS-Dveri koaliciju, iako sam znao da su sve Radulovićeve kritike Vučićevog režima argumentovane, logički obrazložene i precizno jasno artikulisane! Prosto, nisam bio siguran u Radulovićevo određenje prema pitanjima odnosa sa Zapadom.
I ja se ne slažem sa nekim stavovima, u tekstu kazanim, ALI mora se priznati da Radulović precizno udara u srž metoda i karaktera vladanja Vučićevog režima. Ako je cilj, a po meni jeste, da se postojeći režim zameni pravnim i moralnim sistemom vladanja, onda su svi borci za taj cilj dobro došli, Srbija nema viška boraca a ima viška izdajnika i NATO propagatora i plaćenika.
Dragocen je Radulovićev argument o korupciji
Preporuke:
35
6
21 ponedeljak, 25 jul 2016 12:12
Srbin: Gospodo komentatori (2)
"...Imali smo kupovinu u Novom Sadu i još pokušaja. To ide preko rodbine ili prijatelja odbornika. Jednoj odbornici je stavljeno 30.000 evra u krilo. Nisu je pitali da li hoće, već su joj stavili novac u krilo."

Evo nam jednog od mnoštva dokaza korupcije Vučićevog režima. Oni uvek kažu "dokažite", dakle, da dokažemo ono što mi ne možemo da vidimo. Da smo prisutni njihovim kriminalnim radnjama, oni to ne bi ni činili.
Kada ostvarimo glavni cilj, smenu postojećeg SNS režima koji je u svojoj unutrašnjosti diktatorski pa je diktatorski i prema narodu, onda ćemo ostvarivati ostale ciljeve uređenja društva i očuvanja Države Srbije.
Da li su onih 30.000 evra datih za kupovinu poslanika oteti od naroda putem plata, penzija, poreza i raznih dodatih i novih dažbina? Bukvalno nam Vučićev režim kožu dere, a oni se baškare na osvojenim bogato plaćenim pozicijama, i udruženi su u odbrani svog vođe, jer tako brane svoje bogate privilegije.
MI MORAMO BITI UDRUŽENI PROTIV NjIH!
Preporuke:
22
4
22 ponedeljak, 25 jul 2016 12:55
Petar
Joj, ovaj Boško je tipičan primer naše ograničenosti kao naroda. Mi nemamo nikakvu sredinu, nego se delimo na ljude koji puze ka Nato paktu i na ljude koji bi NATO-u rekli MRŠ. Ne može to tako ljudi. Miloš nije mogao Marašliji da kaže Mrš. Svuda oko nas je Nato. Ovo što Radulović priša o NATO paktu je jedino logično rešenje, i na kraju krajeva njegov stav se dosta poklapa sa Koštunicinim koji ovde na sajtu ima mnogo pristalica. Sa Natom se mora sarađivati taman onoliko da ne dođemo u situaciju da nam dignu Rašku ili Reoubliku Srpsku u vazduh. Ako mi njima MRŠ, oni nama sutra dignu nekoliko desetina Vehabija i oko Banjaluke i oko Novog Pazara na noge.

Što se tiče LGBT, slažem se da je tu Radulović previše gej nastrojen, ali ne verujem da bi on smeo da dođe na vlast pa da svojevoljno uvede gej brakove, nego bi se kao i svuda išlo na referendum. A ako na referendumu narod kaže da hoće te brakove, šta da radimo, nije nam svetska zavera kriva nego mi sami.
Preporuke:
17
9
23 ponedeljak, 25 jul 2016 13:03
Petar - nastavak
I stvarno bih se osvrnuo ne nečiji dobar komentar gore da neki ljudi traže Raduloviću trn u oku, a ne vide najgori korov kod Vučićevom oku. Taj ograničeni tip posmatranja politike je isti kao kod radikalskih birača kojima je veći problem za posrnulo srbstvo Sanda ili Boško Obradović nego Vučić. Ja naravno smatram da je Radulović 100km daleko od nekog rešenja koje bi se moglo nazvati sretnim rešenjem, ali reći da je diletant, elektrotehničar, ovo ono to je zaista klasično Šešeljuga etiketiranje, tzv Šešetiketiranje.

Radulović je protiv prodaje svih prirodnih monopola (Eps, Telekom, Pošta, RTB Bor itd itd), protiv je ovakvog dinarskog kursa koji šteti izvozu, pričao je i o reviziji SSP-a, govori i da u EU nikako ne treba ići bezuslovno, nema onaj Pajtićevski snishodljivi pristup zapadnim ambasadorima...itd itd itd. Nije sjajno ali je dobar početak. I ako bolje pročitate neke stvari o njemu videćete da se u 90% poklapa sa Dveri DSS u tim životnim pitanjima.
Preporuke:
20
6
24 ponedeljak, 25 jul 2016 13:16
el srbinjo
znači ako si protiv ovog radulovića, onda si za vučića. dokle sa tom tupoglavom logikom? ne vidim nikakvu razliku između njih dvojice. za njega je kim tržište. užas.
Preporuke:
11
7
25 ponedeljak, 25 jul 2016 13:25
Boško
Petar
Joj, ovaj Boško je tipičan primer naše ograničenosti kao naroda.
negi
@Boško Neki put imaš odlično razmišljanje ali na ovom tekstu se nalupetao glupost za sve pare


Radulović se udruži sa Vučićem a onda kada ne dobije proviziju za pljačku JATa i FIATa kada je video po ugovorima koliko se pljačka budžet,

"postane opozicija"

i onda bulazni mesecima ono što intelektualno inferiorni žele da čuju, i postane "patriota" i "protiv" Vučića.

Radulović je sada "svestan i sposoban" a kad se udružio sa Vučićem ?

Šta je bio? Nesposoban i nestvestan sebe pa je doživeo "prosvetljenje" i shvatio da i on može da osnuje stranku za pljačku.

Samo iskreni DJB profiter (ili intelektualni inferioran) može da podržava i ne prozre Radulovića i njegova baljezganja, da bi se dočepao da radi ono isto što i Vučić, Dačić, Šešelj, Tadić, Milošević, Marjanović pre njega
Preporuke:
8
18
26 ponedeljak, 25 jul 2016 13:31
Boško
Petar - nastavak

Radulović je protiv prodaje svih prirodnih monopola (Eps, Telekom, Pošta, RTB Bor itd itd),
Smešan si kao tri bioskopa

Radulović je postao "protiv" kada je osnovao stranku Dosta je bilo (da vi kradete, sada ja da kradem) jer je je spreman da obeća sve dok se ne dočepa vlasti.

A za šta je bio Radulović kada je kao stečejni upravnik gasio firme i ostavljao čitave porodice bez egzistencije?

Da je iole normalan i pametan nikada ne bi prihvatio kao "inženjer elektrotehnike" da bude "ministar privrede" u čemu se i ogleda sav njegov diletantizam kao i njegovih glasača i podrške.

Radulović je pokazao samo svoj Šojićevski nivo "politike koju vodi" što nalazi plodno tle kod svih intelektualno inferiornih koji čim čuju "inženjer" bolan taj ti je baja.
Preporuke:
11
16
27 ponedeljak, 25 jul 2016 13:41
negi
@Boško Ne branim Radulovića ali ti ga optužujuš za nešto što je izneo a što je normalno za svakog ko se bavi politikom,na kraju za 95% stvari koje je izneo zalaže se i DSS ili Dveri(sem LGBT).Poštenije je reći da mu ne veruješ ništa i da nemaš poverenja u njegovu politiku nego ovako omalovažavati stavove koji su normalni. Ili nisi pročitao tekst do kraja ili komentarišeš po svom automatizmu.
Preporuke:
14
6
28 ponedeljak, 25 jul 2016 14:32
Boško
negi
@Boško Ne branim Radulovića ali ti ga optužujuš za nešto što je izneo a što je normalno za svakog ko se bavi politikom



Radulović je (za mene) dokazao da je lopov i da nema veze sa mozgom, kada je diltantski prihvatio mesto ministra privrede i za to primao platu za posao u koji se ne razume

(svi oni koji tvrde da inženjer elektrotehnike je pravo rešenje za ministra privrede pravo kod lekara)

Dakle Radulović je svojom diletantskom ulogom pokrao budžet i "zaradio" platu.

Mene kad lopov pokrade jednom, "ne puštam ga više u kuću" niti me interesuje njegova "politika"
Preporuke:
8
7
29 ponedeljak, 25 jul 2016 14:36
aleksandar
Pa neće valjda ovaj sada da bude "pozitivac" na NSPM-u.
Ne mogu da verujem.
Ako je ovo "alternativa", onda dođavola.
Preporuke:
11
5
30 ponedeljak, 25 jul 2016 15:58
Opet
Vidim Radulović podržava Vučića u izdaji KiM. To nije čudno pošto je ušao u Vučićevu vladu kada je Vučić potpisivao Briselski sporazum, tj. izdaju.

Mene nešto drugo zanima: zašto Radulović nije stavio svoju imovinu na uvid javnosti iako proziva sve druge oko transparentnosti?
Preporuke:
12
6
31 ponedeljak, 25 jul 2016 16:03
boban
U proseku Srbi dobijaju tacno sta i koga zasluzuju.Zatucan i zadrt je prosecan Srbin.Kada ga zena vara ubija i komsije.Kada mu se cini nepravda, sece sebi prste ili se obesi.Voli da juri druge Srbe autom na pesackom prelazu .Ako radi iza drzavnog saltera uziva da ponizava i maltretira Srbe ispred saltera.
Radulovic je pre svega gospodin ,koji je visoko obrazovan,veoma iskusan,posten i upotrebljava logiku (zdrav razum) kada razmilja,objasnjava,donosi odluke.
Mala je sansa da ce Srbi podrzati takvog coveka.Srbi vole nesto na mufte.Preko reda,preko veze.
Preporuke:
21
3
32 ponedeljak, 25 jul 2016 16:42
Milić
More, stvar je ozbiljna. A ovi tzv. opozicionari i fol-rodoljubi šilje onu stvar. Jer, što gore-to bolje.Sve,sve ali mir od 1999-te. Nije to malo.Dobro se drži ovaj AV. Nije da ga volim,ali dobro je dok je mir u državi.Setimo se sirena,podruma itd.I sad ovaj 10% drži predavanje. Ko je bre on i odakle?
Preporuke:
2
14
33 ponedeljak, 25 jul 2016 17:25
Boško
boban

Radulovic je pre svega gospodin ,koji je visoko obrazovan,veoma iskusan,posten i upotrebljava logiku (zdrav razum) kada razmilja,objasnjava,donosi odluke.


Znači ti bi Radulovića "sa zdravim razumom koji donosi logičke odluke" pustio da ti operiše slepo crevo ili da ti porodi ženu zbog svega što si naveo

Teško da bi. Ali bi ga pustio da "operiše" po privredi Srbije.

Čim je "inženjer" mora da je "sposoban i gospodin", je tipično "seeljačko-malograđansko" shvatanje što bi trebao da znaš da si bar jednom i prošao pored intelektualca.

Samo si pokazao koji "nivo inteligencije" podržava Radulovića...
Preporuke:
3
15
34 ponedeljak, 25 jul 2016 17:26
Boba
Nesporno je da na Radulovićevu priči pada određen procenat razočaranih birača upravo zbog kritike korupcije Vučićevog režima.
Ono gde njegova priča ne pije vodu je na pitanju 'Šta posle'?
Ne može se ni privreda a kamoli država spasavati nastavljanjem suludog puta u nedođiju zvanu EU jer to vodi samo daljoj razgradnji i ekonomije i države pa ma ko da sprovodi tu politiku. Tu je nebitno da li je to Tadić, Vučić ili Radulović.
Drugo, ne može se politika posmatrati izolovano od morala, kulture, religije i istorije i oni koji pristaju da im se menja društvena i religijska tradicija (gej brakovi i proglašavanje 'normalnosti' usvajanja dece u ovim neprirodnim zajednicama) ne shvatajući daju blanko prostanak na svako buduće preoblikovanje pa i ovo koje vodi u orvelijansko ropstvo.
Treće, problem je u izbornom sistemu u kome se glasa za stranke a ne za ljude iz lokalne sredine. To jednostavno treba promeniti na svaki način.
Ukratko Radulović ukazuje na probleme ali ne daje rešenja.
Preporuke:
5
2
35 ponedeljak, 25 jul 2016 17:43
Nenad
Herojski Vučić i patriota Radulović su borci protiv kriminala, mafije, šverca drogom i zakonodavni zaštitnici radnika. Vučić i Radulović će nastaviti snažnu slobodarsku politiku pelena, suprotstavljanja tajkunima i ekploataciji stranih investitora i odbrane suvereniteta Srbije od Rusije.
Preporuke:
6
4
36 ponedeljak, 25 jul 2016 17:48
Gojira
Srbija je, objektivno, jedna od najgorih država u Evropi - male plate, veliki porezi, ogromna korupcija, uništene institucije, prezadužena, zagađena, okupirana, ojađena. I pored svega toga, naši sportisti dominiraju na međunarodnoj sceni, naši naučnici rade na najprestižnijim svjetskim univerzitetima, našim ljekarima su širom otvorena vrata svih evropskih zemalja, itd. Zamislite samo da smo čak i poluuređena država - tipa Poljske ili Češke, a kamoli kao Danska ili Kanada. Ovo društvo vapi za normalnom, uređenom ekonomijom koja će da postavi državu na zdrave noge. To je oslonac svega. U DJB su dobro svjesni toga i ekonomska rješenja koja predlažu su logična i lako razumljiva svima: što zarađuješ više, plaćaš veći porez, ukidanje subvencija strancima, državna zemlja u zakup domaćim poljoprivrednicima, osnivanje zadruga, otjerati stranke iz javnih preduzeća, prestanak zaduživanja itd. Podrška.
Preporuke:
10
2
37 ponedeljak, 25 jul 2016 17:49
negi
@Boško Koju vrstu obrazovanja, po tebi, treba da ima ministar?Premijer V. Britanije Džon Mejdžor je imao srednju školu,pa ga "glupi Britanci" izabrali za premijera,Ronald Regan bio petorazredni glumac pa ga Amerikanci u dva mandata birali za predsednika SAD za čijeg mandata je pao SSSR.Tvojim stavom,upravo podstičeš ovu pomamu oko diploma i doktorata.Većina doktora su poslanici ili se bave politikom.Kakve veze poziv doktor(lekar) ima sa politikom?Miloš Obrenović je bio polupismen? To što ti se Radulović ne sviđa i ne uliva ti poverenje,tako i napiši,nemoj izmišljati kojekakve gluposti koje se generalno mogu primeniti na svakog ko se bavi politikom.Formalno obrazovanje je samo ulaznica,uslov da bi se neko bavio određenim poslom,nikako ne znači da ako imaš diplomu da ćeš biti uspešan u srtruci za koju si završio školu.Uspešnost u bilo kom poslu zavisi od mnogo faktora a obrazovanje je samo jedan,važan,početni faktor.
Preporuke:
12
1
38 ponedeljak, 25 jul 2016 18:49
hmm
Radulović je jako,jako realan. To o čemu on govori je sredina između naših želja i mogućnosti u svakom pogledu. On je odmeren političar koji ima viziju i ekonomski plan. Zato ga svi pljuju. Ako bude i na delu kao što je na rečima, ima nade.
Kada kritikujete komentatori njega kao elektroinženjera, pitam logično ko se od naših bajnih političara i gde to dokazao u privredi, ili u pravosuđu?
Tadić, Jovanović, Vučić, Dačić, Drašković...? Navedite bar jedno ime vredno pomena u struci?
Ako on kao Srbin čijeg su oca lekara u Sarajevu ubili može biti izdajnik, ili kao čovek koji je godinama radio u struci u inostranstvu nekompetentan, onda vas pitam a ko je to po vama kompetentan, osim možda Tesla koji nije živ?
Radulović je Pajtiću preoteo glasače i drago mi je iskreno zbog toga.
Ponekad mi se čini da su ljudi jako zavidni i da im više smeta što komšiji Raduloviću dobro ide, nego što im država propada zbog AV i dr.
Preporuke:
14
4
39 ponedeljak, 25 jul 2016 19:12
Petar
Je li Crni Boško, jel tebi neki crv pojeo pola mozga??? Gde bre piše da inženjer elektrotehnike koji je bio na tržištu 10-15 god ne može da bude ministar privrede?? Ne može da bude guverner NBS, ne može da bude ministar ekonomije, da se bavi fiskalnom politikom ali gde piše da ne može da bude min privrede??? Auuuu čoveče, koliko si samo odlepio kad si ostavio 10 komentara "ministar privrede - elektrotehničar", "ministar privrede - elektrotehničar", "ministar privrede - elektrotehničar" i tako 10 puta jedno te isto. Ako je neko bio u Savetu za borbu protiv korupcije, ako je neko imao svoje firme u SAD gde je tržište u oblasti softvera surovije nego igde u svetu pa naravno da može da bude ministar privrede.

Na stranu to što ja mislim da Radulović nije dobro rešenje ali to za šta ga ti kritikuješ je tako debilno da mu zapravo samo pomažeš. Kad neko čita ovako glupe kritike na njegov račun ima da ga glasa. Zvanično si ušao u Dosta je bilo tim botova.
Preporuke:
10
0
40 ponedeljak, 25 jul 2016 19:30
boban
Boško@ svaka rec te ofira ,kao osobu koja ne ume logicno da razmislja uz dobar dodatak pakosti i zlobe.Za tvoju utehu takvih je oko 70% srpskih muskaraca.

Sigurno da bih Radulovicu poverio svoju fabriku ,pekaru,familiju na cuvanje,pre nego 99% drugih Srba.
Sigurno da bih rado bio partner sa Radulovicem,bilo gde u svetu(Radulovic,elektroinzinjer Simens -Nemacka,Kanada,Amerika(svoja kompanija).
"Malogradjanstina" Za tvoju informaciju rodjen sam i odrastao u Dositejevoj ulici u Beogradu,35 godina zivim na 3 kontinenta i Srbe u inostranstvu uglavnom izbegavam,bas zbog takvih kao ti.
Preporuke:
11
2
41 ponedeljak, 25 jul 2016 19:55
Boško
Vas tri Radulovićevca umesto da kontra argumentima se suprotstavite mom komentaru, nastavljate da glorifikujete prevaranta i bivšeg ortaka Vučića do "nebesa"Samo potvrđujete da je Radulović diletant a da za njega glasaju ...
Preporuke:
6
9
42 ponedeljak, 25 jul 2016 20:17
Stefan P.
Je l'se neko od Vas što komenariše ovde susreće sa studentima, mladim svetom? Čitajući ove komentare stičem utisak da ne živimo u istoj državi. S kim god sam pričao svi podržavaju gospodina Radulovića, a pogotovo sad posle izbora kad se sve više čuje za pokret "Dosta je bilo". No dobro, vreme će pokazati.
Nisu mi samo jasni ljudi koji traže da ih neko laže velikim temama, maše zastavama, bije se u grudi i time dokazuje svoj patriotizam. Takvih nam je dosta, ti su se pokazali kao najveći izdajnici srpskog naroda i njegovih nacionalnih interesa. Patriotizam se pokazuje delima, a u skladu sa tim proverite malo koju je žrtvu podneo za Srbiju gospodin Radulović u inostranstvu dok smo bili u ratu. Čovek je pristojan pa od njega to nećete čuti, dok bi drugi karijere na tome izgradili.
Od mene podrška! Pre pet godina sam stekao pravo da glasam, do sad ga nijednom nisam iskoristio jer nisam imao za koga da glasam, sad imam.
Preporuke:
9
6
43 ponedeljak, 25 jul 2016 20:44
Radule
Buše sajt Vučićevi botovi, a bogami i Radulovićevi.
Preporuke:
6
4
44 ponedeljak, 25 jul 2016 21:00
Pobro
Za ovog bivseg ministra u vladi SNS i SPS, KiM je samo trziste,Rusija ima los sistem,a neke zapadne drzave 'odlican'. I sve to mu malo,pa se jos zalaze da homoseksualci( da ne upotrebim narodni izraz) imaju pravo na brak. Pogledajte malo u nasu slavnu istoriju,pa zakljucite da li ista od njegovih ciljeva ima veze sa Srbima,i Srpstvom. Da li su po vama ove njegove ideje izopacene,ili zdrave? Mislim da te njegove ideje svakom zdravom i patrioti,deluju prilicno izopaceno.Al primecujem da ga neki ovde hvale,jer eto,sta ima veze sto se za sve to zalaze,vazno da je protiv sns. Pa po toj logici,vi bi se slozili i sa Vesnom Pesic,jer je i ona danas protiv sns,isto kao ovaj bivsi ministar. Razmislite Srbi,sta treba da su nam ciljevi........
Preporuke:
4
10
45 ponedeljak, 25 jul 2016 21:19
zoran
Nekima je glava bušna izgleda.
Preporuke:
2
2
46 ponedeljak, 25 jul 2016 21:28
negi
@Boško Dobro znaš da nisam glasao za Radulovića ali ovo što si se nalupao upravo ide u prilog Raduloviću. I nemojte lepiti etikete.Polemišem o tvojim iznetim stavovima na račun intervjua Radulovića.95% njegovih stavova su indentični sa stavovima DSS-Dveri samo što ih je Radulović jasno,kratko i koncizno saopštio,bez velikog filozofiranja.E sad,ti se ponašaš po onoj narodnoj, "rđavom i dlake smetaju" a zato ti Radulović nije kriv.Vidiš i ti da si prezupčio ali ćeš uporno guslati svoje pa dokle ide da ide.Pozdrav.
Preporuke:
7
2
47 utorak, 26 jul 2016 00:30
Jedinstvo komentatora
Ovog lika su naučili i kako da nazove stranku.

"Dosta si - da ne kažem šta - Raduloviću".
Preporuke:
4
2
48 utorak, 26 jul 2016 01:15
Ivan92
Odličan intervju. Sve lepo rečeno..Koliko vidim po komentarima iznad, najspornija su poslednja dva odgovora...Što se tiče gej brakova, tu čovek ima pravo na svoje mišljenje...Ta se inače stvar rešava na referendumu. Dakle neki su za, neki ne..Samo se treba prebrojati..Ne vidim puno frke oko toga, niti da je to u ovom trenutku za Srbiju važno političko pitanje...Tu ima moje simpatije, je pliva kontra javnosti/struje, kaže svoje mišljenje i ne gleda u *rejtinge*

Što se tiče Kosova, tu vidim da je reč o realpolitici...Dakle umesto skrivanja iza nekih ustavnih normi, realno sagledava stvari i traži srpski interes...Krajnji domet politike gledanja u pravnu fikciju, a ne u realnost je Briselski sporazum..2003 smo mogli (za vreme Koštunicine vlade) da izvučemo to Severno Kosovo, al se sa nazovi *desne* strane o tome nije ni pomišljalo...2012 smo videli konsekvence...Dakle realpolitika je mama i to je merilo svega. A ko ne veruje Radulu, neka pogleda poleđinu soka Guarane, i gde je izvozimo
Preporuke:
1
4
49 utorak, 26 jul 2016 05:24
Slaviša Ćirković
Ukoliko Srbija uopšte namerava da opstane, a Srbi da sačuvaju svoj nacionalni identitet, prvi uslov je hapšenje i deportovanje svih džihad-kolonista (prozapadni mediji tendenciozno ih nazivaju migrantima, azilantima ili čak izbeglicama). Drugi, raskidanje svih sporazuma (tajnih i javnih) koji su sklopljeni sa anticivilizacijskim i varvarskim režimima zalivskih monarhija, kao i prekidanje bilo kakvih odnosa sa tim državama (pre svega Saudijskom Arabijom i Emiratima). Treće, momentalno odustajanje od EU puta i raskidanje svih sporazuma sa NATO. Četvrto, hapšenje i procesuiranje svih političara osumnjičenih za veleizdaju, od „5. oktobra“ do danas, kao i svih iz aktuelne nomenklature koji su se materijalno okoristili sprovodeći plan promene etničke strukture zemlje i njene islamizacije. I najzad, uslov svih uslova, koji bi trebao stajati na početku ove liste jer su bez njega svi prethodno navedeni neizvodljivi: OSLOBADJANJE SRBIJE OD OKUPACIJE.
Preporuke:
4
1
50 utorak, 26 jul 2016 08:00
hmm
Srbija nije Turska, niti se na čelu Srbije nalazi Erdogan, niti Srbija ima atomsku bombu, niti moćnu vojsku, niti se u nju investiraju milijarde dolara kao u Tursku. Srbija nije član vojnog saveza, niti ima brojno ljudstvo i naftu, niti je u poziciji da bilo koga ucenjuju i bilo šta rešava preko kolena. Pa i oni koji sve to jesu, igraju dvostruku igru.
Što se gej brakova tiče neko pomenu naše pretke i tradiciju. Gej brakovi nigde u svetu do nedavno nisu ni bili dozvoljeni. Ali mi ne možemo danas živeti kao u srednjem veku.
Srbija mora da se izbori sa mafijom i partiokratijom, a taj posao nije urađen ni 06. oktobra, ni pre toga, ni do danas, i taj posao je najteži od svih, mada na prvi pogled izgleda jednostavno, jer podrazumeva sveobuhvatnu reformu. Pitanje članstva u NATO i EU se mogu rešavati referendumski, ali referendum niko ne inicira? Štetni ugovori moraju biti poništeni. Ali ako ne postoji volja naroda da se to uradi, a vidimo nakon izbora da još ne postoji, zalud sve.
Preporuke:
1
1
51 utorak, 26 jul 2016 08:54
Tako zbori stečajac
A ovako Šojić:
Namesti mi jedan mastan stečaj.

Ja mislim da je ovog Sašu Radulovića instalirao Alister Kambpel i njegov diliveri junit.. Jer, dok ovakvi napadaju Vulića, svako normalan ga brani.
Preporuke:
4
2
52 utorak, 26 jul 2016 09:08
DrJelaBisic
Evo ga,radja se novi"spasilac"nesrecnih,osiromasenih Srba,koje mrzi ceo svet.Niko nece da im pomogne,a evo ga ovaj sa svojim"DO(sta)JEBI(lo)".Samo ga gugljte i procitajte biografiju,i to je dosta
Preporuke:
3
3
53 utorak, 26 jul 2016 09:32
negi
@Dr Jela Bisić Bravo gospođo Bisić! Pored vas Vučiću ne trebaju bolji branioci.Nije vam možda,namerno kažem možda,palo na pamet da kao prva mera protiv Vučićevog režima,opozicija prvo prestane da se napada između sebe.Vi i vama slični ste najveći branioci Vučića jer budno motrite na sve njegove "neprijatelje".Nije vam Radulović i Pajtić smetao kad vas(nas) je Vučić pokrao,tad je bio dobrodošao.Ne pada vam na pamet da malo preispitate svoje stavove koji se vrte oko cenzusa i zašto je to tako?
Preporuke:
4
1
54 utorak, 26 jul 2016 10:04
@Negi
leba ti, kakvo to iskustvo u privredi ima Radulović?
U stačaju i čerečenju?
Raspitaj se pa onda lupetaj.
Preporuke:
3
4
55 utorak, 26 jul 2016 10:52
negi
@ Sigurno ima više iskustva u privredi od Premijera i 90%,ako ne i 100% sadašnjih ministara.Ni za jednog od njih nemam podatak da ima ikakvo iskustvo u privredi. Možda vi imate takve podatke,pa te molim da nam ih saopštiš. Nisam nikakav ljubitelj Radulovića,naprotiv smatram ga još jednim Srbinom iz Bosne koji čim dođe u Srbiju naglavačke skače u politiku sa pričom kako želi da pomogne Srbiji.Takvih spasioca od preko je puna Srbija,ali po onome što je izneo nemam šta zameriti.
Preporuke:
5
1
56 utorak, 26 jul 2016 11:06
DrJelaBisic
Za negi:dali Vi,kada hocete da kuvate rucak,idete na djubriste ili u prodavnicu/basticu?Ovome Do(sta)JEBI(lo)mora se jedino priznati da je licencirani bankrot-majstor.A znamo kako se to(kod nas)radilo(i radi,dok jos ima sta da bankrotira)Valjda nam takav(covek?)i trba,posto smo bankrotirali.Osoba koja je bila u svim vlastima i oko onih u kojima nije bila,bice svih boja,promenljivo pri tom po potrebi(kameleon)heroj i pobednik privatizacje i tranzicije.Sa ovim profiterom pljacke Srbije ja nisam(ista)opozicija.A nije ni on Vucicu opozicija.Do(sta)JEBI(lo) i AV se bore za alfa poziciju u svom coporu,a ja u taj copor ne spadam.Hvala Bogu.Nije dovoljno da nek kaze:"Ja sam protiv AV" i da deluje u tom smislu,da bi zasluzio postovanje.
Preporuke:
1
5
57 utorak, 26 jul 2016 11:57
DrJelaBisic 2
Za negi:Vama je AV merilo svih stvari.Ne znaci da je neko u redu ako je bolji(u necemu)od AV.To uopste nije merilo.Biti bolji od Njega.Zar stvarno misite da u Srbiji(ili svetu)nema normalnih,postenih ljudi,koji su bolji i od AV i od DO(sta)JEBI(lo))U Radulovicevoj biografiji(na Wiki)ima puno toga sto je negativno,pre svega sto je bio aktivan u prethodnim vlastima,i od toga imao(veliku)novcanu korist.Sad treba,valjda ,da zavrsi posao.Zar nema nikoga ko je moralno cist?Nikoga ko nije krao i lagao(i hoce jos)?Zar od toliko obrazovanih ljudi,profesora univerziteta,pravnika,eknomista-nema nikoga,samo ovaj?Ubimo se svi,kolektivno,ako je to stvarno,tako.
Preporuke:
2
3
58 utorak, 26 jul 2016 11:59
Mile poštar
Dr Jela Bisić je fina gospođa, to se baš vidi iz njenih komentara DOSTA JEBI(LO) i dr.
Nama je puna skupština lekara, a pacijenti sede u vladi i nikom ništa. Kada vidite ko sve odlučuje o zakonima i amandmanima u parlamentu, Radulović je ekspert za privredu.
"Pogledaj dom svoj doktorka i skini paučinu s očiju, videćeš prizore potresne..."
Preporuke:
6
1
59 utorak, 26 jul 2016 12:14
negi
@Dr Jela Bisić Draga gospođo,sudeći po vašim stavovima vi i niste nikakva opozicija!Vaši stavovi su više kao utopijska alternativa koja ne želi da se bori na tržištu političkih ideja,tj. da stavi na proveru javnosti.U suštini od vas i gosn @Sarme sam saznao za šta sve niste ali još nisam saznao zašta jeste.A takvih u Srbiji je veliki broj zahvaljujući kojima vlada ova manjina prevaranata i demagoga.
Preporuke:
6
1
60 utorak, 26 jul 2016 12:15
Mile poštar
Očekujem da se dr Jela Bisić aktivno uključi u politiku. Nije Radulović najbolji, ali najbolji ćute.
I onda ko je kriv Radulović što hoće, ili oni što kukavički ćute ili pljuju Radulovića, jer nije savršen?
Izađite iz anonimnosti gospodo POŠTENA pa pokažite da ste bolji od Radulovića i dr. Danas svako svakog može da namaže g. da prostite, ali niko "pametan" neće da se kompromituje u politici i da bude na tapetu svake šuše i u tabloidima. E pa zato nam je, kako nam je.
Preporuke:
4
1
61 utorak, 26 jul 2016 13:36
DrJelaBisic 3
Za Mileta postara:Pa vi,biraci,ste u skupstinu i vladu izabrali te,koji tamo sede.Mogu,ukratko,da Vam kazem da sam za postene i strucne,a ako oba nisu moguca-za postene.Posten moze da nauci,a neposten se ne moze ispraviti.Jednom lopov-uvek lopov.G.Radulovicu ne zameram sto nije savrsen-vec sto nije posten.Ne vlada Srbijom"manjina prevaranata i lopova",vec smo se odvikli od postenja,i tu manjinu,iako znamo kakvi su,izabrali smo,dobrovoljno.Ocekujuci,u svojoj moralnoj posrnulosti,da ce krasti i nama dati deo.Sto oni,naravno nisu ludi da urade.Preturamo po djubretu,kao sto gore napisah.Zar g.prof.Shevarlic nije posten?Prof.Dusanic?G.Vukadinovic?G.Antonic?Gdja Ivic?Gdja Bobic-Mojsilovic?Prof Chavoski?I toliki drugi.Oni ne cute(vec ih mi ne slusamo,volimo da slusamo nepostene lovane.Oni su nam autoritet i uzor)Ali"trziste polit ideja"nije trziste gdese ideje prodaju(pa ko sta drpi)Ta alternativa nije utopijska.To je jedini moguc nacin(casnog)zivota.A vi ne citajte tabloide,vec pogledajte...
Preporuke:
1
2
62 utorak, 26 jul 2016 14:25
DrJelaBisic 4
...ko je kakav,a ne sta poseduje;sta se vidi o njemu,iz njegovg ponasanja,a ne sta vam ta osoba servira;kakva su mu deca;jel milostv;jel skroman;da li ide na skupa letovanja i trosi nemiice(ko je posteno stekao stedi)....Inace,ovako licite na mog starog rodjaka,Titiku(krsten Teodor)On se do 50ih godina zivota nije ozenio,birkao je:te ova ne ume da kuva,te ova kao da malo chopa,debela,premrsava,mnogo prica,mng cuti...sve mu je smetalo.Na kraju se ozenio najgorom koju je mogao da nadje,i svi su se pitali gde je nadje.Naravno,zali se mojoj baki,svojoj rodjaci da zena samo sto ga papucom ne bije.A ona mu kaze:"Pa sto si se,pored toliko drugih,bas njom ozenio?"A on odgivara(kao i vi svi):"Pa morao sam sa nekom da se ozenim".Birajte mili moji,bolje da nikoga ne izaberete nego bilo koga da izaberete,samo zato sto se on nudi.Naravno da se nudi da vas pljacka.Ti sto se agresivno nuda su,ustvari najgori i najopasniji.
Preporuke:
1
2
63 utorak, 26 jul 2016 14:41
negi
@Dr Jela Bisić "To je jedini način časnog života." To vam niko ne brani,živite časni život kako vam volja ali onda nemojte da se petljate u politiku.Politika nije časni život kako vi tvrdite,već kompromisi koji ste prinuđeni da pravite,ne zbog sebe nego zbog interesa zajednice koja vas izabrala da je predstavljate.Neki put morate žrtvovati i vlastite stavove da bi ostvarili interese zajednice koju predstavljate.Neki put interesi te zajednice su preči od vaših ličnih stavova.Vi bi hteli da zadržite vaše vlastite stavove a da radite u interesu zajednice,što je samo po sebi utopija.Politika je donošenje racionalnih rešenja u interesu svih ili bar većine a ne guranje vlastitog stava. To rade i većina političara u Srbiji,guraju vlastiti stav(da budu bogati) na uštrb zajednice.To je još gora demagogija od ove koju sprovodi Vučić.On je tu čak pošteniji od vas,to ne krije.
Preporuke:
1
1
64 utorak, 26 jul 2016 15:11
Joviša Vidić od Rudina
Ako neko nekoga naziva lopov a da za to nema potvrdu ili dokaz, rizikuje da zbog toga snosi zakonske sankcije. Nečiju ideju, politiku, kulturu... možete nazvati suludom, jer verujete da je vaša superiornija - verovanje se ne sankcioniše - međutim, bez dokaza nekog zvati lopov u najmanju ruku nije pristojno. Čitali ste kako je i zbog čeka bankrotirao Pera Luković i njegov portal. Dakle, ako svaki put pri kupovini, odaberete cipele koje vas žuljaju, ne možete za to okriviti prodavca. A na kraju, i nisu svačije noge za cipele.
Preporuke:
5
0
65 utorak, 26 jul 2016 22:25
Turas
Priča Radule istinu koju svi manje više u toj formi poznajemo . Ali mi nismo tako "blizu" da možemo nešto da promenimo . Zato sve ovo je pričam ti priču .
Ovoj zemlji nisu potrebni teoretičari , već ljudi sa jakom percepcijom kojom mogu da izvedu narod na ulicu i da sprovedu promene . Do tada , pričaju se priče .
Preporuke:
5
0
66 sreda, 27 jul 2016 17:34
DrJelaBisic
Za Turasa:Ne zagovarajte,kao Boga Vas molim,izlazak na ulicu.Recite mi kada je,u istoriji,izlazak na ulicu resio neki problem?Neka se gradjni(a i svi mi,skoro)spreme za sledece izbore(koji ce biti pre kraja godine,sigurna sam)i neka biraju koga hoce.Pozovote medjunarodne arbitraze prijateljskih zemaja(Rusija,Kina,Indija,....)da se izbori ne bi falsifikovali-i videcete sta ce biti.Na proslim izbrima,koji su,uglavom,bili u redu,gradjani su velikom vecinom birali AV.On se meni uopste ne svidja,ne svidja mi se ni g.Radulovic kao njegova zaamen-ali ko me pita,ako gradjani vole takve.A za nas narod vazi ono sto je pre Vaseg komenatara napisao Jovisa:nisu cipele za svakoga.Pa ni izbori.(Jovisa prerali ste me da sam pocinila kriv delo uvredea, nisam.)
Preporuke:
0
1
67 četvrtak, 28 jul 2016 13:46
DrJelaBisic
Politika ne mora da bude nemoralna delatnost.Politicari(kao i svi drugi)mogu da pregovaraju,pivremeno odstupaju od necega,budu fleksibilni i tolerantni prema suprotnom misljenju-a da ne buu ne moralni.To vajda ne moram da objasnjavam,valjda se nije zaboravilo.Da li je Kralj Petar I Karadjordjevic bio nemoralan ili neposten?Da ne davim sad sa drugim primerima.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner